Account

Is het verplicht een account aan te maken?

Het is optioneel om een account aan te maken bij je bestelling. Je kan dus zonder een account gewoon bestellen. Door een account aan te maken kan je bij Pretina genieten van voordelen. Zoals het bestellingsproces sneller laten verlopen, opgeslagen gegevens, meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken en meer.

 

Bij een eenmalige bestelling kan je jouw geselecteerde product(en) in het winkelmandje laten zetten en klik vervolgens op winkelmandje om af te rekenen. Je vult eerst de benodigde gegevens en daarna verricht je de betaling. Je krijgt na de check-out een berichtje per mail over de status van je bestelling.

Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Wanneer je in logt, kan je wijzigen in je account aanbrengen. Bij persoonlijke account-pagina kan je persoonlijke gegevens wijzigen. 

 

Inloggen op mijn account lukt niet, wat nu?

Wellicht heb je een verkeerd wachtwoord en of e-mailadres ingetypt. Indien je het verkeerde wachtwoord hebt getypt kijk dan naar de onderstaande oplossingen. Lukt het als nog niet om in te loggen, neem dan contact op met de klantenservice. Er bestaat een mogelijkheid dat je account vanwege veiligheidsoverwegingen is geblokkeerd. 

 

Kan ik een nieuw wachtwoord opvragen?

Het kan zijn dat u uw wachtwoord bent vergeten. Als je op het poppetje klik om in te loggen, kan je aanmelden voor je account. Daaronder staat "wachtwoord vergeten".  Om een ​​nieuwe te krijgen, klik je dus voor wachtwoord vergeten, typ hier jouw e-mailadres en klik op “verzenden”. Een e-mail met uw nieuwe wachtwoord wordt rechtstreeks naar uw e-mailadres verzonden.