Bestelling

Hoe plaats ik een bestelling bij Pretina?

Ben je klaar met winkelen?

Via de knop ‘in winkelwagen’, plaats je het gewenste artikel in jouw winkelwagen. Klik dan rechts bovenin op het winkelwagentje. Vervolgens krijg je een overzicht van jouw bestelling te zien, waarin je -indien gewenst- nog aanpassingen kunt doen. Controleer jouw gegevens en wijzig indien nodig. Kies tot slot de gewenste betaalwijze en rond uw bestelling af. Na betaling ontvangt je een bevestiging van jouw order per mail.

Bestellingen geplaatst vóór 20:00 worden de volgende dag verzonden in Nederland. Houd tijdens het weekend, sale/opruiming en op feestdagen rekening met een langere levertijd.

 

Is het mogelijk een bestelling te wijzigen of te annuleren na de bestelling?

Helaas is dit niet mogelijk. 

 

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Direct na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je een orderbevestiging. Heb je geen e-mail ontvangen? Wellicht is deze in jouw ongewenste mail terecht gekomen. Indien je geen mail heeft ontvangen, dan is er helaas iets misgegaan bij het invullen van uw gegevens. Controleer en/of wijzig uw gegevens via uw account.

 

Kloppen alle gegevens, maar heeft u toch geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@pretina.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op

Kan ik een bestelling naar meerdere adressen versturen?

Dit is niet mogelijk in een bestelling. Voor artikelen die naar verschillende adressen moeten worden verzonden, moet je afzonderlijk bestellen.

 

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat moet ik doen?

Wanneer uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u per e-mail een verzendbericht met een bestellingsnummer. In het geval dat je  jouw bestelling niet op tijd ontvangt (zie levertijd), neem dan contact op met onze klantenservice (info@pretina.nl) zodat we contact kunnen opnemen met de koerier.