Retourneren

Kan ik een artikel retourneren or ruilen? 

Een artikel kan retour worden gestuurd als deze productiefouten bevat of als een artikel verkeerd geleverd is.

De retourzending dient te voldoen aan onderstaande punten:

– Pakket moet voorzien zijn van voldoende portokosten;

– Producten mogen enkel binnen 14 dagen na ontvangst retour;

– Kopie van orderbevestiging is bijgevoegd;

– Duidelijke klachten/reden omschrijving is gegeven per artikel;

– Het artikel dient in originele staat te worden geretourneerd.

 

Voldoet uw retourzending niet aan bovengenoemde punten, dan gaan deze ongefrankeerd retour naar de afzender.

Krijg ik het totaal bedrag retour?

Na ontvangst van je retourzending, storten wij het bedrag direct terug op de (bank)rekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt maximaal 5 à 10 werkdagen. 

 

Indien je het volledige bestelling terug stuurt zullen wij de betaling volledig crediteren. Mocht u deel retourneren zullen wij enkel de geretourneerde spullen crediteren.

 

Let op: de retourskosten (dit zijn de kosten die je betaalt voor het terugsturen van de bestelling naar ons) zijn voor eigen rekening!

Mijn artikel is beschadigd of verkeerd geleverd, wat moet ik doen?

Wanneer u een beschadigd of verkeerd geleverd artikel heeft ontvangen, mail ons dan de klacht via info@pretina.nl. 

 

Wat moet ik doen als ik verkeerde artikelen heb ontvangen?

Neem contact op met de klantenservice, dan gaan we kijken naar een bijpassende oplossing.

Retourformulier van Pretina

Retourformulier Pretina